joi, 5 ianuarie 2023

O zi un pic mai calmă - 5 ianuarie 2023

 Azi mama s-a simțit un pic mai bine. Sau cel puțin așa părea, comparativ cu zilele trecute.

Am vorbit cu chiriașii să mă duc duminică ca să-mi semneze contractul de închiriere pentru Administrația FInanciară. Eu zic că e mai ok așa: e lume puțină, iar riscul de a mă îmbolnăvi de gripă sau coronavirus se diminuează mult. Oricum o să îmi iau și masca.


M-am înscris la un curs în seara asta, dar habar nu am la care și văd că nici nu mi-au trimis linkul de conectare.


Mai am două articole de scris din cele restante din decembrie 2022. Bine, se pot da până la finele lui ianuarie 2023, dar pur și simplu nu am suficient timp, motiv pentru care trebuie să rezolv cu toate problemele din urmă cât mai rapid.


Fac un program de abundență și mă bucur că mă pot ține de el, nu ca în trecut.


Mi-ar plăcea să citesc și eu ceva diferit decât pentru articolele pe care le scriu, dar timpul meu liber e puțin și prefer să mă uit pe Netflix la vreun serial, decât să încep o carte pe care să nu o pot termina. Dar poate spre sfârșitul lunii o să mă eliberez.


Bine că nu mai trebuie să merg la Lidl pentru cumpărături. Deocamdată mâncăm ce avem pe acasă și e mai bine așa. Vom înlocui la momentul oportun ce este de înlocuit.


Îmi place acest jurnal digital, chit că nu a intrat încă nimeni ca să îl citească/ Este un fel de remediu pentru stresul din timpul zilei, de aceea sunt convinsă că îl voi putea continua fără întreruperi. Dacă voi putea avea ceva timp liber mi-am propus ca să fac din acest site free unul unde chiar să intre lumea. Pentru că eu chiar am multe de povestit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multă oboseală și primirea înregistrării cursurilor de numerologie și taro-numerologie - 12 ianuarie 2023

  Azi a fost o zi mohorâtă cu ploaie și frig. SIngurul lucru bun a fost că am plătit ce era de plătit în afară de banii pentru cotizația anu...