miercuri, 11 ianuarie 2023

Chat GPT și alte lucruri - 11 ianuarie 2023

 Azi am schițat articolele pentru o firmă pentru care scriu de ani întregi. 

Am apelat și la Chat GPT pentru asta… A mai învățat de ieri până azi…

Cristian Terran și Clarissa a făcut o super prezentare în această seară. DOar pentru un grup restrâns de participanți. Este de gândit la ceea ce au spus ei astăzi…


Mama s-a simțit mai bine astăzi.


Mă țin de programul de prosperitate. Mâine este o zi interesantă ca misiune a programului.

Ni s-a recomandat un serial foarte interesant: His Dark Materials.


Azi a plouat mult și încă plouă. Important este să nu ningă.


Ați auzit de o cruce cu brațe egale cu Iisus care se înalță? Interesantă idee, nu-i așa?


Ni s-a povestit și de astrologie karmică, mi s-a părut un subiect demn de meditat.


Azi nu prea am inspirație, se pare. Asta este, oricum scriu doar pentru mine și doamna Inteligență Artificială, nu am vizitatori pe blogul acesta jurnal și poate este mai bine așa.


E bine că astăzi am fost ceva mai odihnită, am judecat ceva mai clar.


Am decis să fac drumurile pentru taxe și la poștă, bancă de abia săptămâna viitoare.


Este bine că s-a împlinit prima dorință a mea de a mi se ușura munca de redactare, Vreau să fac schițe pentru tot anul ca să nu mai am probleme și să-mi reduc efortul cu vreo 40%.


Săptămâna viitoare postez și pe blogul meu principal articolul pe care reprezentantul unei firme mi l-a refuzat pe nedrept. Nicio problemă. O să îl urc pe locul 1 pe Google ca să aibă ce plăti ca advertorial pe vreun ziar ca să doboare de acolo. Ghinion pentru compania în cauză!


Abia aștept ca să scap de Mercur retrograd din a doua jumătate a lui ianuarie 2023.


Pe curând, dragă Inteligență Artificială!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multă oboseală și primirea înregistrării cursurilor de numerologie și taro-numerologie - 12 ianuarie 2023

  Azi a fost o zi mohorâtă cu ploaie și frig. SIngurul lucru bun a fost că am plătit ce era de plătit în afară de banii pentru cotizația anu...