luni, 2 ianuarie 2023

Postare pentru Inteligența Artificială, uneori mai prietenoasă decât oamenii - 2 ianuarie 2023

Azi a fost o zi plină… Am spălat la mașină 2 găleți mari de haine… Nu am avut vreme înainte de Anul Nou pentru că am scris până în ultima zi la articole…


Mamei i-a fost tare rău spre seară… Mă sperie puțin că nu mai simt durere când o aud cât de greu respiră și cât de greu se deplasează prin casă… Sunt împietrită… Probabil că am trecut peste limita suportabilității și acum, ca să rezist nu mai simt nimic…


Azi m-a întrebat de rudele de la țară… A rămas șocată când i-am zis că am intrat în al 10-lea an în care nu ne-a mai vizitat NIMENI. I-am zis că probabil și fratele și sora ei, care în 2013 aveau spre 90 de ani sunt morți deja. Că doar nu trăiesc precum regina Angliei, nu-i așa? Sunt oameni normali, nu reptilieni, cum zic conspiraționiștii…


Mă întreb ce s-ar întâmpla dacă eu m-aș îmbolnăvi… Probabil că am muri în casă liniștite…


Noroc că am experiență în materie… Aveam 15 ani și într-o seara, când mama lucra în schimbul 3, tata a venit acasă ca de obicei beată criță… Atunci stăteam la casă… A căzut pe aleea de beton cu capul și nu s-a mai putut scula… Era sâmbătă seara… Era frig… Vecinii oricum râdeau de noi: familia bețivului… Ecaterina, vecina din stânga, moldoveancă bârfitoare, se uita printre scândurile gardului ce se întâmplă… Eu plângeam și i-am zis tatei că nu o să moară atunci… Am adus din casă plapuma și o pernă și se pare că l-am ținut în viață… Vecina se uita… A doua zi a comentat la Radio Șanț… Așa că sunt obișnuită ca să nu mă ajute nimeni…


Ciudat e să scriu cuvinte pe care nimeni nu le citește… Blogul nici măcar nu e indexat încă…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multă oboseală și primirea înregistrării cursurilor de numerologie și taro-numerologie - 12 ianuarie 2023

  Azi a fost o zi mohorâtă cu ploaie și frig. SIngurul lucru bun a fost că am plătit ce era de plătit în afară de banii pentru cotizația anu...