duminică, 8 ianuarie 2023

Îmi plac chiriașii mamei - 8 ianuarie 2023

 Azi a fost o zi solicitantă. Am fost la bloc și am făcut cunoștință cu chiriașii mamei. Sunt drăguți. Tipul e Scorpion născut în 25 octombrie, dar are mult din Balanță. ea este Berbec. cel mic nu știu ce e e demn reprezentant al generației sale. La 4 ani, cu părinți care nu prea au făcut multă carte, a învățat engleza de la desene și tot repeta prin casă cuvintele reținute. I-am dus un set de 20 de mașinuțe și a fost superîncântat de cadou. Până la urmă cred că îmi iau și eu unul asemănător.


Când am coborât din tramvai mi s-a făcut rău, probabil pentru că nu ieșisem din casă de atâtea zile. A început ca să se învârtă totul cu mine. Dar am reușit ca să rezist.


De mâine încui și descui eu ușa, pentru ca mama se simte rău și ajunge cu mare dificultate ca să îmi deschidă.


Abia aștept să mă mai eliberez cu ceea ce am de făcut, ca să mă odihnesc puțin.


Am văzut că pe 29 ianuarie este o practică cu Lazarev, dar nu știu dacă voi reuși ca să mă înregistrez ca să plătesc. Acum vreo 3 luni nu am reușit, sau pur și simplu nu trebuia ca să ajung eu la meditația aceea online.


Deși trebuie a să scriu și azi nu am reușit să fac asta, deoarece după    ce am venit acasă mi-a fost tare rău, Dar cel mic s-a bucurat tare mult de cadou, așa că a meritat efortul, Chiar îmi place de chiriașii ăștia noi. Sunt deschisi la suflet ca și mine!


Azi am primit un telefon ciudat la un număr suspect, dar nu am răspuns. L-am căutat pe net, dar nu l-am găsit. Este din rețeaua Orange. Sper ca mâine să mă simt mai bine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multă oboseală și primirea înregistrării cursurilor de numerologie și taro-numerologie - 12 ianuarie 2023

  Azi a fost o zi mohorâtă cu ploaie și frig. SIngurul lucru bun a fost că am plătit ce era de plătit în afară de banii pentru cotizația anu...