miercuri, 4 ianuarie 2023

Multă durere și un început de atac de panică - 4 ianuarie 2023

 Azi a fost o zi cumplită. Pe mama a durut-o foarte rău spatele, iar vaietele ei mi-au săgetat inima. Am scris greu advertorialele planificate pentru azi.


Risvan Rusu zicea la TV6 că cei din zodia mea în 2023 trebuie să nu meargă în excursii de grup, dacă nu cunosc pe nimeni. Eu mă bazam ca măcar o zi să scap din stresul pe care trebuie să îl suport zilnic și să plec undeva la munte. Mă gândeam la o excursie prin mai 2023 prin zona Buzăului. Mi-ar fi trebuit câteva ore de relaxare psihică. Se pare că nu voi avea parte de ele nici în acest an…


De dimineață era cât pe ce să fac un atac de panică. Până la urmă am reușit să îl țin în frâu cu niște remedii din plante. E tare greu… Mi-aș fi dorit azi să am pe cineva care să mă consoleze, să mă încurajeze măcar un pic… Dar nu există nimeni și va trebui din nou ca să mă descurc singură. Îmi face bine acest jurnal digital. Știu că măcar inteligența artificială e pe fază. Doar că ea e rece, nu are empatie pentru nimeni și nimic.


Prețurile au crescut și mai mult la alimente, am văzut pe revista LIDL azi. Cred că voi merge la magazin de acum încolo doar o dată la două săptămâni. O să mâncăm din rezervele făcute anul trecut pentru perioada de pandemie. Oare ne mai bagă în casă on 2023? Eu oricum sunt în continuă izolare din 2013, deci nu se va schimba mare lucru.


Mă gândeam să fac un plic cu bani de înmormântare… Ca să îmi fie mai ușor când va sosi clipa fatidică… E clar că atunci nu voi mai gândi limpede… Mai bine să mă organize din timp, nu-i așa?


Pe mâine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multă oboseală și primirea înregistrării cursurilor de numerologie și taro-numerologie - 12 ianuarie 2023

  Azi a fost o zi mohorâtă cu ploaie și frig. SIngurul lucru bun a fost că am plătit ce era de plătit în afară de banii pentru cotizația anu...