duminică, 1 ianuarie 2023

Cum am petrecut prima zi din 2023

 Astăzi am început programul pentru abundență de 21 de zile al lui Cristian Terran…

Probabil că trebuie să fie primul programul de iertare al neamului de 9 zile, dar cred că mai importanți sunt banii acum, în 2023.


Papagalul meu a fost foarte zburdalnic azi. Are deja 9 ani și jumătate… Și de el am grijă, pentru că, după legea păsărească, este și el cam bătrânior. Asta e.


Mă mir că și azi a fost foarte liniște la noi în bloc. Eu am muncit azi. Am scris niște articole pentru ca să am bani de abonamente la Netflix, Scribd și pentru domeniile web plătite, plus 5 schițe de articole pentru agenția cu care colaborez. 


Azi-noapte, la 12,00 am ciocnit singură un pahar. Uite că am experimentat și asta. Mamei i-a fost foarte rău și azi. Simt că sunt pe muchie de cuțit. Sau un acrobat pe frânghie deasupra unui hău fără sfârșit. 


Trebuia să fac și ceva gimnastică azi, dar până acum, la ora 19,12 nu am reușit. Am descoperit un medic rus pe YouTube care are o serie de exerciții foarte bune ce nu durează decât vreo 10 minute. Dar sunt foarte bune.


Am văzut un podcast cu Mihai Morar cu cele 5 surori Osoianu din Republica Moldova. Și ele au povestit de moartea mamei lor… Să fie semne prevestitoare a ceea ce va urma anul acesta? Nu știu, iar sufletul mi-e cumva împietrit.


Așa am pățit și la moartea tatei. Nu am plâns nici măcar la înmormântare. Lumea chiar șoșotea pe tema asta. Doar că după aceea m-a pocnit o depresie cruntă ce a durat minim 3 ani.


Acum iau niște picături Bach special pentru traume legate de decese în familie. Cred că o să mai îmi cumpăr o sticluță de la Plafar: 44 de lei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multă oboseală și primirea înregistrării cursurilor de numerologie și taro-numerologie - 12 ianuarie 2023

  Azi a fost o zi mohorâtă cu ploaie și frig. SIngurul lucru bun a fost că am plătit ce era de plătit în afară de banii pentru cotizația anu...